Якщо у вас є дача, то обов’язково потрібно отримати технічний паспорт на дачний будинок. Без цього в Україні він не вважатиметься повністю узаконеним і власник не зможе керувати власністю за своїм бажанням. Оформлення відбувається досить легко та швидко.
Отримати техпаспорт на дачний будинок можна в БТІ чи нашій компанії. Після подання відповідної заяви та пакету документів, на ділянку приїде уповноважений інженер, збере потрібні для складання технічного паспорта дані, після чого розробить креслення та через кілька днів видасть документ власнику будинка.
Технічний паспорт висвітлює основні технічні характеристики будівлі. У ньому міститься така інформація:
креслення дачного будинку
загальна та житлова площі
інформація про власника
тип будівництва та інші додаткові дані про будинок
Документ необхідний для проведення угод. Наприклад, продажу дачного будинку. Також техпаспорт входить до базового пакету документів для узаконення перепланування чи реконструкції будинку. Оформлення техпаспорта на дачний будиночок перед масштабним ремонтом або після нього є обов’язковим, оскільки незафіксовані зміни стануть перешкодою для вільного розпорядження нерухомістю.
Для оформлення технічних паспортів раніше існувало лише БТІ. Це абревіатура Бюро технічної інвентаризації. Наразі є й інші приватні компанії, які мають у штаті інженерів, уповноважених проводити цю інвентаризацію, тому замовити оформлення паспорта на дачний будинок можна у будь-якій із них.
Подібні компанії є у всіх регіонах та видають техпаспорти відповідно до норм та правил існуючого в Україні законодавства. У нашій компанії ви також можете зробити технічний паспорт на дачний будиночок.
Спочатку потрібно вибрати компанію або БТІ, потім зібрати пакет документів та прийти до організації. Після цього:
Проконсультуватися з фахівцем — він візьме заяву і підпише договір із замовником.
Дочекатися інженера та надати йому доступ до дачного будинку, щоб провести технічну інвентаризацію.
Інженер підготує креслення будівлі та потрібну інформацію, яку потім власник має завірити.
Відбувається оформлення техпаспорту та його виготовлення.
Документ підписується інженером та видається власнику будівлі. Термін придатності паспорта відповідно до існуючих правил — 1 рік.
Щоб розпочати оформлення, власник дачного будинку має надати:
Подавати документи на отримання технічного паспорта можна під час будівництва або після його завершення.
Повноцінне право на розпорядження дачним будинком можна отримати лише з техпаспортом. Ми допомагаємо оформити його за короткий термін. У нашій компанії ви отримуєте:
Виготовлення технічного паспорта для дачного будинку займає лише кілька днів. Кожну справу ми розглядаємо індивідуально. Під час консультації ми визначимо, яка вартість процедури очікується у вашому випадку, які документи потрібно зібрати та обговоримо можливі нюанси та складності.
Першим етапом є реєстрація в особистому кабінеті ВСЕ ЗАКОННО. Це займає близько хвилини часу.
Клієнт створює запит до підтримки та завантажує необхідні документи.
Експерти проводять аналіз ситуації та формують чіткий алгоритм дій для досягнення результату.
На основі аналізу ситуації формується комерційна пропозиція та виконується її обговорення з клієнтом.
Після погодження всіх деталей проекту підписуємо договір з гарантією на результат.
Реалізуємо проект згідно договору, сповіщаючи клієнта про хід виконання. По завершенню проекту передаємо повний пакет документів.